• Contacte:
    (+373 22) 870-222
    (+373 22) 837-777
  • Orele de lucru:
    Luni-Vineri: 9:00-18:00
    Sâmbătă: 10:00-14:00
    (recepționare comenzi și livrare)
  • Adresa:
    MD-2069 Calea Iesilor, 10
    Chisinau, Moldova

    Garanția pentru produsele Hisense

    Dacă produsul Hisense achiziționat de Dvs. prezintă careva defecte pe perioada garanției, aveți dreptul:

    – să cereți înlocuirea produsului cu aceeași marcă (a aceluiași model și (sau) articol);

    – să solicitați înlocuirea aceluiași produs al altei mărci (model, articol) cu o recalculare

    corespunzătoare a prețului de achiziție;

    – să solicitați o reducere proporțională a prețului de cumpărare;

    – să solicite eliminarea imediată gratuită a defectului;

    – să refuzați executarea contractului de vânzare- cumpărare și să solicite returnarea sumei plătite

    pentru produs. În acest caz, sunteți obligați să returnați vânzătorului produsul defect.

    Dacă găsiți defecte la un produs complex din punct de vedere tehnic, aveți dreptul:

    – să refuzați executarea contractului de vânzare – cumpărare și să cereți returnarea sumei achitatea

    pentru produs;

    – să depuneți o cerere de înlocuire cu un produs de aceeași marcă (model, articol) sau cu același produs al altei mărci (model, articol), cu o recalculare corespunzătoare a prețului de achiziție.

    Termenul limită pentru depunerea cererilor de mai sus, este de 14 zile de la data transferului acestor bunuri către Dvs.

    După expirarea a 14 zile, aceste cerințe sunt îndeplinite într-unul din următoarele cazuri:

    – detectarea unui defect semnificativ al bunului (defect care nu poate fi eliminat fără cheltuieli de bani sau timp, sau defectul apare în mod repetat sau reapare după eliminarea acestuia.)

    – încălcarea legii Republicii Moldova „Privind protecția consumatorilor – și anume depășirea  termenului limită de eliminarea defectelor depistate.”
    – imposibilitate folosirii produsului pe parcursul unui de garanție mai mult de treizeci zile, în consecința eliminării repetate a defectelor.
    Important! Este necesar să se utilizeze serviciile unor specialiști calificați în conectarea, reglarea și punerea în funcțiune a unor produse complexe din punct de vedere tehnic.

    Condițiile garanției:

    – prezentarea reală a situației la momentul contactării service centrului;

    -înlăturarea defectelor se face doar în sevice centrele autorizate de Hisense;

    – serviciul de garanție se efectuează pe toată perioada de garanție stabilită pentru produs;

    – la efectuarea reparațiilor, perioada de garanție se prelungește se adaugă perioada în care produsul s-a aflat la reparație.

     Condițiile de garanție nu se aplică în cazul în care:

    încălcarea regulilor de exploatare, transportare și păstrare prevăzute în „Ghidul utilizatorului”;

    pe dispozitiv este deteriorat sau nu poate fi citit numărul de serie original;

    – la dispozitiv lipsesc sau sunt deteriorate sigiliile sau etichetele de la fabrică;

    – repararea, întreținerea sau modernizarea produsului s-a făcut de către alte persoane sau alte companii, care nu dețin autorizații oficiale de la Hisense;

    – defectele au fost cauzate de folosirea programelor (software-lor) care nu sunt incluse în pachetul de livrare a produsului, sau nu au fost aprobate pentru partajare de către producătorul dispozitivului;

    defectele cauzate de funcționarea dispozitivului ca parte a unui set de echipamente defecte;

    – în interiorul produsului au fost depistate obiecte străine: substanțe, lichide, insecte, etc.;

    – defecțiunea a fost cauzată direct sau indirect de forțele mecanice, chimice, termice, radiații, lichide corozive sau neutre, gaze sau alte medii toxice sau biologice, precum și orice alți factori de origine artificială sau naturală, cu excepția cazurilor în care o astfel de expunere este permisă direct de „Ghidul utilizatorului”;

    –  defectele au apărut în consecința unor calamități naturale (scăderea tensiunii, furtuni, etc.)

    – defectele au apărut din cauza diferențelor parametrilor de alimentare cu energie, telecomunicație și rețelele de cablu prevăzute de către standardele de stat;

    – alte situații specificate de către producător;

    Garanția nu se aplică consumabilelor și materialelor (baterii, cartușe, etc.).

    Pentru informații suplimentare puteți contacta service centrul Ultra Service – 022 870 222.

     

     

     

     

    CUM NE GĂSIȚI

    X
    Ещё раз