• Contacte:
    (+373 22) 870-222
    (+373 22) 837-777
  • Orele de lucru:
    Luni-Vineri: 9:00-18:00
    Sâmbătă: 10:00-14:00
    (recepționare comenzi și livrare)
  • Adresa:
    MD-2069 Calea Iesilor, 10
    Chisinau, Moldova

    Garanția pentru produsele Asus

    Garanția ASUS este limitată în termen și se aplică produselor care vor fi utilizate în interese personale și vor fi achiziționate de la un dealer autorizat ASUS. Puteți utiliza garanția în cazul în care defectul depistat este un defect de la producere, se va ține cont de regulile corecte de exploatare a produselor descrise în „Ghidul utilizatorului”.

    Garanția ASUS acoperă numai dispozitivele originale. Toate componentele reparate sau înlocuite de centrul de deservire, vor avea garanție până la expirarea totală a garanției produsului, sau cel puțin pentru 3 luni de la data înlocuirii componentelor. Toate piesele defecte, înlocuite cu altele noi în timpul reparațiilor, devin automat proprietatea ASUS.

    Livrarea dispozitivului în perioada de garanție la centrul de deservire autorizat ASUS,  nu garantează că dispozitivul va fi reparat gratuit. După recepționarea dispozitivului de către centru de deservire, ASUS își rezervă dreptul de verificare a valabilității garanției.

    Important!  Data de producere este determinată prin verificarea numărului de serie a dispozitivului. Primul caracter al numărului de serie indică anul de producere (1-9=2001-2009, A=2010, B=2011, C=2012, D=2013, E=2014, F=2015, G=2016, H=2017, J=2018, K=2019, L=2020), al doilea simbol – luna de producere a dispozitivului (1-9 – ianuarie-septembrie, A – octombrie, B – noiembrie, C – decembrie).

    Garanția loială – garanția pe teritoriul țării unde a fost procurat dispozitivul.

    Garanția globală – garanție la nivel mondial, unde este prezent un centru de deservire tehnică ASUS.

    Pentru informații suplimentare puteți contacta service centrul Ultra Service – 022 870 222.

    Mai multe detalii găsiți pe site-ul ASUS.

    CUM NE GĂSIȚI

    X
    Ещё раз