• Contacte:
    (+373 22) 870-222
    (+373 22) 837-777
  • Orele de lucru:
    Luni-Vineri: 9:00-18:00
    Sâmbătă: 10:00-14:00
    (recepționare comenzi și livrare)
  • Adresa:
    MD-2069 Calea Iesilor, 10
    Chisinau, Moldova

    Garanția pentru produsule Canon

    Producătorul furnizează garanția de calitate pentru produsele Canon, pe care le-ați achiziționat conform condițiilor prezentate mai jos. Perioada de garanție este stabilită în funcție de produs:

    — Aparate de fotografiat, camere video, obiective, blițuri, binocluri, transmițătoare, aparate de fotografiat compacte din seria SELPHY, proiectoare – perioada de garanție oferită este de 2 ani.

    — Dispozitive de imprimare (imprimante și multifuncționele cu excepția seriei Pixma G), scanere, dispozitive pentru stocarea fotografiilor – perioada de garanție oferită este de 1 an.

    — Imprimante și multifuncționele din seria Pixma G – perioada de garanție oferită este de 1 an sau 30 000 mii foi tipărite, format A4.

    — Haine, genți, centuri – 1 lună.

    — Acumulatoare, încărcătoare, cartușe, materiale consumabile sau bunuri care nu au fost enumerate mai sus – nu dispun de garanție.

    Dovada achiziționării produsului este documentul original care confirmă faptul de cumpărare sau vânzare, sau un certificat de garanție în întregime completat. Dispozitivul trebuie utilizat și folosit în conformitate cu instrucțiunile de utilizare.

    Deservirea pe perioada de garanție, se efectuează doar la centrele autorizate de către compania Canon. Mai multe detalii despre aceste centre autorizate găsiți pe site-ul oficial al companiei Canon.

    Consumatorul are dreptul de a beneficia de garanție în conformitate cu certificatul de garanție, doar în țara unde a cumpărat produsul. Perioada de garanție a produsului, precum și a componentelor sale, va fi prelungită cu durata aflării dispozitivului în service centru. După finalizarea reparației, reprezentanții service-ului autorizat trebuie să completeze în mod corespunzător certificatul de garanție. Perioada de garanție, prezentată mai sus, se aplică doar pentru produsul principal. Garanția nu va fi valabilă pentru soft-ul instalat pe dispozitiv, consumabile (cartușe, rezervoare de cerneală), accesorii (module de memorie, colectori de cerneală reziduală, încărcătoare, adaptoare, telecomenzi, cabluri de conectare) și alte produse conexe incluse.

    În cazul în care, reparația pe perioada de garanție a produsului a presupus înlocuirea anumitor componente, atunci aceste componente vor primi o garanție de 6 luni, termen calculat de la data livrării produsului către client.

    Producătorul poate fi scutit de răspundere pentru defecțiunile mărfurilor, dacă acestea au apărut în timpul transportării bunului de către cumpărător, dacă au fost încălcate regulile de utilizare, în cazul actelor de forță majoră și în special pentru defectele cauzate de încălcarea următoarelor reguli de utilizare:

    Introducerea oricăror modificări în construcția produsului, care nu au fost aprobate oficial de Canon;

    Conectare oricăror dispozitive, accesorii sau consumabile, altele decât cele recomandate de Canon;

    Garanția oferită de către Canon, este un supliment adițional pentru drepturile consumatorilor stabilite prin lege și, nu le restricționează nici într-un fel. Durata de viață a produsului, este indicată în talonul de garanție. Pentru comoditatea service centrului și pentru îndeplinirea cerințelor solicitate pe perioada de exploatare a dispozitivului, vă rugăm să păstrați toate actele care însoțesc dispozitivul (talonul de garanție, ghidul de utilizare, etc.), dar și actele care confirmă achiziția produsului (cec, factură, etc.).

    În cazul în care ați utilizat serviciile de reparare pe perioada garanției, datele Dvs. pot fi folosite pentru monitorizare ulterioară a produsului Canon, cu scopul de a îmbunătăți calitatea deservirii.

    Pentru informații suplimentare puteți contacta service centrul Ultra Service – 022 870 222.

    Mai multe detalii găsiți pe site-ul Canon.

    CUM NE GĂSIȚI

    X
    Ещё раз