• Contacte:
    (+373 22) 870-222
    (+373 22) 837-777
  • Orele de lucru:
    Luni-Vineri: 9:00-18:00
    Sâmbătă: 10:00-14:00
    (recepționare comenzi și livrare)
  • Adresa:
    MD-2069 Calea Iesilor, 10
    Chisinau, Moldova

    Garanția pentru produsele Fujitsu

    Compania Fujitsu vă mulțumește că ați achiziționat un produs Fujitsu de înaltă calitate. Produsele noastre sunt concepute pentru a satisface toate cerințele pentru tehnologie și calitate. Cu toate acestea, în cazul unor probleme apărute la produsele noastre, vă oferim garanție, în conformitate cu termeni și condițiile prezentate mai jos.  Aveți dreptul să utilizați garanția, în cazul unui defect de la fabrică al produsului pe care l-ați cumpărat.

    Garanția pentru produsele Fujitsu, este oferită cumpărătorilor finali și doar dispozitivelor originale. Această garanție nu se aplică echipamentului utilizat. În calitate de client final, aveți dreptul să vă adresați unei instanțe, care nu se limitează la acești termeni de garanție.

    Indiferent de garanția oferită de către Fujitsu, partenerii noștri comerciali sau alte părți terțe pot avea obligațiuni de garanție proprii, iar toate pretențiile ulterioare vor fi prezentate direct acestor parteneri.

    Condiții de garanție:

    Garanția începe la data achiziționării produsului de către clientul final (data achiziției va fi indicată pe cec sau factură). Atragem atenția Dvs., că toate pretențiile se fac doar la prezentarea cecului sau facturii în original. Prin urmare, păstrați cecul sau factura împreună cu certificatul de garanție.

    În cec/factură trebuie să fie indicat numele dispozitivului și numărul său de identificare.

    În momentul în care ați descoperit un defect la dispozitiv, luați legătura imediat cu service centrul autorizat, sau partenerul comercial de la care a fost achiziționat produsul.

    Pentru informații suplimentare puteți contacta service centrul Ultra Service – 022 870 222.

    Detalii găsiți pe site-ul Fujitsu.

    CUM NE GĂSIȚI

    X
    Ещё раз