• Contacte:
    (+373 22) 870-222
    (+373 22) 837-777
  • Orele de lucru:
    Luni-Vineri: 9:00-18:00
    Sâmbătă: 10:00-14:00
    (recepționare comenzi și livrare)
  • Adresa:
    MD-2069 Calea Iesilor, 10
    Chisinau, Moldova

    Garanția pentru produsele Samsung

    Compania „Samsung Electronics Co. Ltd.” producătoare de marfă (produse) Samsung (în continuare «Producător»), situată în: Coreea de Sud,129 Samsung-Ro, Yeongtong-Gu, Suwon, Gyeonggi-do, a fost înregistrată la data de 13.01.1969, în Registrul estic al Curții Districtuale or. Suwon (număr de înregistrare № 000905),vă aduce mulțumiri pentru achiziționarea produsului/produselor Samsung. Noi am făcut tot posibilul ca dispozitivul pe care îl dețineți să facă față cerințelor  Dvs., iar calitate să corespundă cu cele mai înalte standarde mondiale.

    Samsung Electronics Co. Ltd.” stabilește durata de viață a aparatelor electrocasnice – 7 ani, televizoare, monitoare, hote, audio, tehnică video – 5 ani, telefoane GSM, modem-uri, proiectoare – 3 ani, cu condiția respectării regulilor de exploatare. Durata de viață a produsului se calculează de la data fabricării produsului, cu excepția cazului în care sunt alte specificații în „Manualul de utilizare al produsului”.

    Păstrarea și transportarea produsului, trebuie să se facă în conformitate cu semnele indicate pe ambalajul original al produsului. Nu expuneți cutia cu produsul în locurile cu umidiate crescută. La sfârșitul duratei de viață a produsului, vă recomandăm să vă adresați la un service centru autorizat pentru a face profilaxia și pentru a preveni careva defecțiuni. Dacă au apărut careva probleme în funcționarea produsului, vă rugăm să vă adresați doar în service centrele autorizate.

    Toate mărfurile de la „Samsung Electronics Co. Ltd.” destinate exportului, sunt fabricate și adaptate condițiilor de utilizare și funcționare din țara în care vor fi distribuite, la fel, este respectată și legislația țării respective.

    Pentru a evita eventualele neînțelegeri, vă rugăm să studiați cu atenție „Ghidul utilizatorului”,  termenii de garanție, corectitudinea certificatului de garanție și a kit-ului care însoțește produsul. Produsul trebuie vândut în conformitate cu legislația în vigoare.

    Certificatul de garanție este valabil dacă este completat corect, în el trebuie să fie indicată următoarea informație: modelul, numărul de serie al produsului, data achiziției, ștampila companie/vânzătorului care au realizat produsul, semnătura cumpărătorului. Modelul și seria produsului trebuie să corespundă cu datele indicate în certificatul de garanție. Dacă condițiile de mai sus au fost încălcate, certificatul de garanție poate fi declarat nevalid.

    În cazul în care, vânzarea dispozitivului a fost efectuată după 12 luni de la data fabricării, va fi nevoie să prezentați și cecul/factura care confirmă achiziția.

    Certificatul de garanție „Samsung Electronics Co. Ltd. ne obligă să respectăm legislația în vigoare privind drepturile consumatorilor, să satisfacem cerințele consumatorilor în cazul în care au fost depistate defecte care decurg din vina producătorului.

    Samsung Electronics Co. Ltd.” își rezervă dreptul de a refuza respectarea condițiilor de garanție și furnizarea serviciilor de reparare gratuită, în cazul în care defecțiunea a fost provocată de către client și nu au fost respectate condițiile de păstrare și utilizare a produsului.

    Respectarea obligațiilor de garanție și serviciul gratuit de reparare a produsului se efectuează în conformitatea cu legislația țării, în care a fost vândut/distribuit produsul.

    Samsung Electronics Co. Ltd.” stabilește termenul de garanție, reieșind din data vânzării produsului.

    Pentru informații suplimentare puteți contacta service centrul Ultra Service – 022 870 222.

    Mai multe detalii găsiți pe site-ul Samsung.

    CUM NE GĂSIȚI

    X
    Ещё раз