• Contacte:
    (+373 22) 870-222
    (+373 22) 837-777
  • Orele de lucru:
    Luni-Vineri: 9:00-18:00
    Sâmbătă: 10:00-14:00
    (recepționare comenzi și livrare)
  • Adresa:
    MD-2069 Calea Iesilor, 10
    Chisinau, Moldova

    Garanție extinsă

    De ce ne folosim în toată ziua și fără de ce nu ne putem imagina munca sau timpul liber?

    Desigur, este smartphone-ul, tableta, laptop-ul, ceasul și alte gadget-uri – însoțitori de neînlocuit în viața de zi cu zi. Ele ne însoțesc acasă și la muncă, în călătorii și în vacanțe, dar și în timp ce facem sport. Pentru noi, gadget-urile au devenit lucruri obișnuite, pe care le poți uita într-un buzunar la blugi și întâmplător să te așezi stricându-l, întâmplător poate ajunge în mașina de spălat, întâmplător a căzut în piscină sau la mare în apă, sau întâmplător a căzut atunci când l-ai lăsat pe masă. Ca să nu mai vorbim de comorile noastre – copiii, care sunt atrași ca un magnet de dispozitivele luminoase și dinamice, pe care le gustă sau le forțează. Dacă copilul a decis să verifice cum plutește smartphone-ul, ce gust are noua tabletă, sau ce se întâmplă dacă arunci dispozitivul pe podea – în așa cazuri nici o husă sau sticlă de protecție nu va salva gadget-ul. Reparația unui gadget după astfel de accidente poate fi foarte costisitoare și câteodată poate depăși chiar prețul dispozitivului,  chiar și dacă dispozitivul va fi reparat, după astfel de accidente performanța dispozitivului poate suferi. Fiți deacord, lucruri neplăcute cu dispozitivele noastre se întâmplă adesea, iar cel mai dureros este atunci când dispozitivul este nou. Pentru a proteja banii clienților noștri de astfel de surprize neplăcute, vă sugerăm să utilizați oferta noastră specială de Garanția extinsă.

     Ce este garanția extinsă?

    Garanția extinsă este reparația garantată pentru noul gadget. Garanția nu va salva smartphone-ul, tableta sau laptop-ul de la accidente neplăcute, dar сel puțin nu veți achita reparația care nu este prevăzută de garanția de la producător. Nu este nevoie să vă certați cu rudele dacă dispozitivul a căzut din vina lor, sau să ascundeți smartphone-ul departe de copii, sau să luați picături de odolian dacă ați vărsat o ceașcă de cafea pe laptop. Indiferent de ce accident a suferit gadget-ul – garanția noastră va acoperi costurile de reparație.

    Unde puteți achiziționa garanția extinsă?

    Puteți achiziționa garanția extinsă de la partenerul nostru autorizat Moldtelecom. Acest serviciu îl puteți procura și în oficiul Ultra Service timp de 24 ore de la procurarea dispozitivului, cu condiția că nu are careva defecte în momentul în care ați procurat certificatul. Pentru asta va fi nevoie să prezentați actul care confirmă achiziția și dispozitivul pentru diagnosticare.

    Informații detaliate puteți obține de la consultanții magazinelor Moldtelecom, sau prin intermediul serviciului de asistență telefonică al service centrului nostru – 022 870 222.

    CUM NE GĂSIȚI

    X
    Ещё раз