• Contacte:
    (+373 22) 870-222
    (+373 22) 837-777
  • Orele de lucru:
    Luni-Vineri: 9:00-18:00
    Sâmbătă: 10:00-14:00
    (recepționare comenzi și livrare)
  • Adresa:
    MD-2069 Calea Iesilor, 10
    Chisinau, Moldova

    Garanție suplimentară

    Când vă cumpărați un smartphone, un laptop sau o tabletă, vi se oferă garanție 1 sau 2 ani, timp în care nu există motive să vă faceți griji cu privire la performanța dispozitivului și la manifestarea defecțiunilor din fabrică, deoarece sunteți protejați de producător. Dar, câteodată, avem nenorocul ca după câteva zile după ce expiră garanția să apară careva defecțiuni, telefonul nu se conectează, tableta frânează sau pe matricea laptop-ului apar linii.

    Ce este garanția suplimentară?

    Sunteți o persoană practică și calculată și vă place să prevedeți riscurile? Atunci noi vă propunem oferta de garanție suplimentară, care prelungește perioada garanției oferită de către producător cu 12 luni.

    În această perioadă de 12 luni, vom repara dispozitivul Dvs. sub aceleași condiții care au fost oferite de producător, folosind detalii originale și abilitățile inginerilor noștri.

    Unde puteți achiziționa garanția suplimentară?

    Puteți achiziționa garanția suplimentară de la un partener autorizat al companiei noastre, sau în magazinul de unde ați cumpărat dispozitivul. Acest serviciu îl puteți procura și în oficiul nostru în primul an de exploatare a dispozitivului, cu condiția că nu are careva defecte în momentul în care ați procurat certificatul. Pentru asta va fi nevoie să prezentați actul care confirmă achiziția și dispozitivul pentru diagnosticare.

    Informații detaliate puteți obține de la consultanții magazinelor autorizate, sau prin intermediul serviciului de asistență telefonică al service centrului nostru – 022 870 222.

    CUM NE GĂSIȚI

    X
    Ещё раз