TERMENI ȘI CONDIȚII
Site-ul web https://ultraservice.md/ (în continuare „site”, „site web”, „web site”), dedicat prestarilor serviciilor garantie si contracost în mediul online, reprezintă proprietatea companiei “Ultraservice” SRL (în continuare „Service Centru”, „Centru de deservire”, „https://ultraservice.md/”, „compania”), cu sediul în mun. Chișinău, str. Ion Creanga 6v.
Prin utilizarea site-ului https://ultraservice.md/, utilizatorul își exprimă acordul cu privire la condițiile specificate în „Termeni și condiții”. Dacă utilizatorul nu este de acord cu condițiile de față, acesta trebuie să se abțină de la utilizarea site-ului.
Service Centrul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile. Cea mai recentă versiune a termenilor și condițiilor de utilizare va putea fi vizualizată pe pagina curentă. Utilizatorul își asumă responsabilitatea de a monitoriza periodic modificările termenilor de față.
1. TERMENI GENERALI
Termenii și condițiile de față reprezintă un acord și sunt în vigoare pe toată perioada utilizării website-ului.
Service Centrul își rezervă dreptul de a bloca accesul la utilizarea site-ului și/sau serviciilor sale, fără notificare sau răspundere utlerioară, pentru orice utilizator, cu orice motiv care include dar nu se limitează la următoarele acțiuni: comportament lipsit de respect față de personalul Service Centrului; încălcarea condițiilor specificate în prezenta înțelegere; încălcarea reglementărilor legale.
Se interzice:
- Orice încercare de a modifica, prin orice metodă, materialele și informațiile conținute pe acest site, precum și orice acțiune ce ar putea oferi această posibilitate;
- Scanarea sau testarea vulnerabilităților a oricărei componente informaționale, sisteme sau servicii utilizate de către Service Centru, fără acordul scris al acestuia;
- Încercarea de a utiliza orice metodă, inclusiv atacuri „flooding” sau „DOS”, pentru a interfera cu capacitatea de funcționare a serverelor de hosting a site-ului și/sau serviciilor Service Centrului;
- Utilizarea materialelor și informațiilor de pe acest site web cu scopul de a fi copiate, duplicate, distribuite, arhivate sau stocate prin orice mijloc existent.
- Publicarea sau transmiterea materialelor ilegale, false, înșelătoare, abuzive, hărțuitoare, vulgare, scandaloase, pornografice, profane sau alte materiale care ar putea constitui sau incita la un comportament criminal, la răspundere civilă sau la încălcarea legii, prin intermediul acestui site web.
2. DISPONIBILITATEA SERVICIILOR
Serviciile puse la dispoziție vizitatorilor și utilizatorilor prin intermediul acestui site web se pot modifica sau pot fi întrerupte de către Service Centru cu sau fără notificare prealabilă, temporar sau permanent, total sau parțial. Service Centrul nu este responsabil pentru orice modificări, suspendări sau întreruperi ale serviciilor făcute accesibile prin intermediul site-ului web utilizatorilor, terților sau instituțiilor. Service Centrul are dreptul de a modifica termenii și conținutul site-ului web în orice moment. Noii termeni nu sunt retroactivi și intră în vigoare imediat ce au fost făcuți publici pe acest site.
3. OBLIGAȚIUNILE UTILIZATORULUI
Utilizatorul trebuie să introducă datele sale pentru a putea cumpăra sau comanda produse de pe acest site. Utilizatorul iși asumă responsabilitatea și garantează să ofere date reale, exacte, actuale, complete și nemodificate.
Pentru a modifica adresa ridicarii/livrării pe una diferită de cea specificată la plasarea comenzii, utilizatorul trebuie să contacteze reprezentantul Service Centrului utilizând numărul de telefon specificat în secțiunea „Contacte” sau e-mailul office@ultraservice.md.
În cazul în care clientul nu poate fi contactat de către angajații Service Centrului pentru a confirma comanda și/sau condițiile de livrare, comanda va fi clasificată drept anulată.
Dacă comanda a fost plasată și achitată utilizând serviciul de achitare online însă nu a putut fi confirmată, suma comenzii va fi restituită clientului în mod automat în urmatoarele 3 zile lucrătoare. Banii vor fi restituiți pe contul de card utilizat pentru a efectua achitarea inițială.
Prin utilizarea site-ului https://ultraservice.md/ , se presupune că utilizatorul este un adult, fie, în cazul că utilizatorul este un minor, acesta a primit permisiunea de a utiliza site-ul din partea părinților sau tutorelui.
4. TERMENI DE EXECUTARE A COMENZII
Solicitarile online pot fi plasate zilnic 24/7/365, si for fi effectuate cit mai curind pisibil in limita disponibilitatii serviciului de curierat si/sau resurselor necesare.
Pentru detalii privind serviciile oferite, clientul este în drept să contacteze personalul Service Centrului prin unul din mijloacele de comunicare enumerate în secțiunea „Contacte”.
Modalități de plasare a unei comenzi:
- utilizând secțiunea „Cabinet Personal” a site-ului https://ultraservice.md/ ;
- utilizând servicii externe de livrare a dispozitivelor;
- prin intermediul telefonului, la numărul indicat pe site în secțiunea „Contacte”.
Informații necesare pentru plasarea unei comenzi:
- Numele Prenumele clientului;
- Adresa de ridicare/livrare;
- Numărul de telefon al clientului;
- Adresa de email a clientului.
4.1 Plata comenzii
Prețurile afișate pe site sau coordinate suplimentar sunt cu TVA inclus. Prețul indicat pe bonul fiscal fizic sau electroni la momentul achitării se va potrivi cu prețul afișat pe site sau coordonat suplimentar. Ca urmare a unei erori neprevăzute, prețul final, ar putea fi modificat dacă reiese că a fost prezentat incorect pe site.
Service Centrul va anunța clientul în cel mai scurt timp posibil dacă serviciul pe care l-a cumpărat a fost listat cu un preț incorect, oferindu-i opțiunea de a-și confirma tranzacția la prețul corect sau de a o anula. Comanda clientului este considerată anulată dacă este imposibil de a lua legătura cu acesta. Pentru cazurile în care comanda a fost achitată prealabil, Service Centrul va restitui clientului suma plătită.
Service Centrul poate ajusta prețul produselor prezentate pe site fără o înștiințare prealabilă. În același timp, prețul produselor specificat în comanda clientului nu poate fi modificat.
Comanda plasată poate fi achitată în următoarele moduri:
- Plata în numerar la sediul Service Centrului;
- Cu card bancar la sediul Service Centrului;
- Online cu card bancar, prin intermediul interfeței de plăți online;
- La contul “Ultraservice” SRL prin virament.
4.2 Achitare online
Atunci când o comandă este plasată online, aceasta poate fi achitată prin intermediul unui card bancar de tip VISA sau MasterCard. În acest sens, utilizatorul va fi redirecționat către interfața de plăți online a companiei „B.C. Victoriabank S.A”, unde este necesar să completeze câmpurile cu informații despre cardul ce urmează a fi utilizat pentru achitare.
5. TERMENI ȘI CONDIȚII DE LIVRARE
Solicitarile plasate online pot fi ridicate de către client direct din Service Centru sau livrate la adresa specificată.
Programul serviciului de livrare este: Luni – Vineri, orele 9:00 – 18:00.
Timpul de efectuare a ridicarii/livrării este estimat la aproximativ 24-48 ore din momentul confirmării comenzii și poate varia în funcție de complexitatea comenzii, numărul de comenzi în așteptare, locația ridicarii/livrării, condițiile de trafic sau alte circumstanțe neprevăzute.
Clientul își asumă responsabilitatea de a fi prezent în această perioadă la adresa de livrare/ridicare specificată la momentul plasării comenzii. În cazul în care această cerință nu este îndeplinită, clientul va fi telefonat de către operator sau curier pentru a-l anunța că livrarea/ridicara a fost efectuată. Ulterior acestui apel, curierul poate aștepta clientul timp de maxim 10 minute, după care comanda se va considera în mod automat finalizată fără posibilitatea de solicita returnarea banilor.
5.1 Prețul livrării
Centru de deservire oferă servicii de ridicare/livrare pe tot teritoriul Republicii Moldova, dar pot fi si regiuni neacoperite care for fi communicate clientului in caz de imposibilitate a efectuarii.
Costurile ridicarii/livrarii variaza in dependenta de dispozitiv sau localitate si se afisaza in momentul plasarii comenzii pina a fi achitate.
5.2 Primirea comenzii
În momentul livrării/ridicarii, clientul sau un reprezentant al acestuia va verifica și confirma primirea/predarea.
La livrarea/ridicarea unei comenzi achitate online, curierul are dreptul să solicite un document care confirmă identitatea destinatarului precum și să solicite confirmarea tipului și a numărul cardului utilizat pentru a achita comanda. Service Centrul garantează confidențialitatea și protecția informațiilor personale ale clientului.
5.3 Returnarea produselor
În cazul în care clientul este nemulțumit de cantitatea sau calitatea serviciilor furnizate în momentul livrării, clientul se adreseaza catre service centru pentru a media reclamatia. Curierul nu poarta raspunderea pentru calitatea seviciilor prestate.
Clientul nu are dreptul de a solicita returnarea produselor/serviciilor de bună calitate după livrarea acestora. Dacă serviciile prezintă o calitate proastă, clienții au dreptul de a cere eliminarea defectelor sau neajunsurilor.
Clientul are dreptul de a raporta cazurile de nerespectare a calității produsului sau alte încălcări ale condițiilor de livrare în termen de 2 (două) ore de la primirea comenzii.
Comanda se consideră finalizată iar suma comenzii nu poate fi rambursată dacă raportarea cazurilor de nerespectare a calității produsului este efectuată la mai mult de 2 (două) ore de la primirea produselor.
5.4 Rambursarea banilor
Clientul va primi banii restituiți prin aceeași metodă de plată folosită pentru achitarea produselor.
În cazul în care returnarea banilor se realizează în acealși timp cu returnarea mărfurilor de către client, reprezentața Service Centrului va returna suma indicată cu aprobarea clientului în unul dintre următoarele moduri:
- În numerar la locația Service Centrului;
- Prin transferul sumei corespunzătoare către contul bancar utilizat pentru achitarea comenzii în termen de 14 zile calendaristice de la data solicitării.
5.5 Reclamații
Comunicarea dintre client și Centru de deservire poate fi efectuată prin următoarele mijloace:
- La adresa de email a Service Centrului: office@ultraservice.md, pentru depunerea electronică a sugestiilor sau reclamațiilor;
- La numărul de telefon +373 22 870 222, +373 22 837 777, pentru comunicarea verbală a sugestiilor sau reclamațiilor operatorilor Service Centrului;
- La adresa str. Calea Iesilor 10, CC Solaris, et. 3, Chișinău, Moldova, pentru a înregistra sugestiile sau reclamațiile în „Condica de sugestii și reclamații” a companiei.
În funcție de modul în care a fost depusă reclamația și de informațiile de contact furnizate (adresă, număr de telefon, e-mail), clientul urmează să fie informat despre soluționarea subiectelor reclamației.
Fiecare reclamație va fi investigată în termen de 3 zile lucrătoare, iar răspunsul companiei va fi expediat în limita de timp corespunzătoare.
6. LIPSA GARANȚIILOR
Conținutul acestui site web poate fi supus modificării și vă este oferit „ca atare”, fără nicio garanție expresă sau implicită de niciun fel.
7. ELIBERAREA DE RĂSPUNDERE
Accesarea acestui site-web este efectuată în totalitate pe propria răspundere a utilizatorului. Centru de deservire, funcționarii, directorii, agenții sau orice alte părți afiliate Service Centrului nu poartă răspunderea pentru posibilele prejudicii directe sau indirecte, de orice tip, ce ar putea rezulta în urma utilizării acestui site sau a vizualizării conținutului său. Service Centrul nu va fi responsabil pentru nici un fel de daune sau aplicații malițioase care ar putea infecta dispozitivul utilizatorului sau alte bunuri ale acestuia ca o consecință a accesării, utilizării sau vizualizării a oricărei părți din acest site.
8. CLAUZE FINALE
Prezentul acord este guvernat de către legislația în vigoare a Republicii Moldova.
Toate litigiile juridice legate de Acord sunt soluționate în conformitate cu normele legislației în vigoare a Republicii Moldova.
Nimic din prezentul Acord nu trebuie interpretat ca stabilirea între Utilizator și Centru de deservire a oricăror relații de agenție, legături de parteneriat, legături de activitate comună, relații personale de muncă sau a altor relații care nu sunt menționate în mod expres în prezentul acord.